Plavkový speciál 2014

by - 15 května

Krásné pochmurné odpoledne,

 
venku pořád žádné léto a tak doufám, že vás zahřeji alespoň myšlenkou na horké dny, které budeme trávit v plavkách. A protože doufám, že přijdou již brzy, jsem na sezonu samozřejmě řádně vybavena. Dejte mi vědět, jestli se vám líbí některé plavky z mého výběru a jestli jste si letos nějaké nové vyhlídli a kde, klidně přihoďte odkaz, ať se můžeme pokochat i my ostatní :)!
 


 
Click2ship - můžete objednat cokoliv ze zahraničí i z eshopů, které neposílají do ČR http://www.click2ship.cz

kód pro asistovaný poplatek zdarma: PLH0514


eshopy:
štětce Petralovelyhair a Sedona lace, kosmetika Sleek a Milani http://www.lovelyhair.cz
clip in vlasy a štětce a kosmetika Sigma http://www.lovelyhair.eu
facebook: https://www.facebook.com/pages/LovelyHair/190299520995429
twitter: https://twitter.com/PetraLovelyHair
instagram: http://www.instagram.com/petralovelyhair
 
na sobě: tílko F&F, sáčko vietnamci
lak: Jolly jewels Golden rose - 111 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=783513275007381&set=a.199966930028688.51006.190299520995429&type=1&relevant_count=1
líčení: BB snail nutrition, stíny z paletky MUA Immaculate a essence stříbrné, Catrice Talk like an egyptian, rtěka Regina č S1
 

You May Also Like

135 komentářů

  1. Ty řasy, zase. Nebýt těch řas, tak jsi tady jako víla. Jak sklopíš řasy, ta délka bije do očí.
    Poslední plavky jsou nádherné.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel musím ohledně řas souhlasit:-( Je to už moc - takhle to nosí transky na vystoupení. Ale třeba to Peťa má jen na točení videa. Jinak plavký úžasný! Majka

      Vymazat
    2. Právě ty řasy jsou nádherný, super :-)

      Vymazat
  2. Prosiiiim ta! Uz ine ako doublepush up si nekupuj!!! Mas v nich brutalne cecky ked to mam takto napisat :P ja mam tiez od VS double push up (aj ked to extra nepotrebujem, mam prsia velkosti C) ale su bozske a urobia mi este krajsi dekolt. Zatial co tebe moc casto vystrih nie je vidno-resp nie je co vidno (bez urazky) tak v tejto plavkovej podprde si to zabila! :) fakt brutal, je super vidiet ta aj takto (s prsiami-zase bez urazky) a moooc sa ti to hodi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc :D! taky je mám ráda

      Vymazat
    2. A jaké jsou double push up? Video jsem přetáčela, tak nevím, v žádných mi nepřipadlo, že by měla Péťa aspoň nějaká prsa... :-( Marcela

      Vymazat
    3. uplně ty první s pruhem.

      Vymazat
  3. Viktorky jsou sice moc hezké, ale pro mě bohužel ne ... Nemá tady některá z vás tip na plavky pro větší prsa? Nejsem sice úplně hubená (výška cca 165 cm, cca 93 - 72 - 99) ale tlustá taky ne. A když už seženu plavky, u kterých by vršek odpovídal na mým 70E, tak kalhotky jsou moc vysoké a takové bombarďákové :D (lepší výraz jsem nevymyslela). Moc se mi nelíbí a vzhledem k mému náctiletému věku by asi nebyly moc pěkné. Takže co vlastně sháním: Podprsenka s kosticemi a na ramínka (za krk už nikdy více - zažila jsem si s podobnými plavkami své) ve velikosti 70E (možná už F, ale nevím, zatím E). Kalhotky nějaké pěkné, normální střih. A ideálně ještě nějaký pěkný vzor nebo barvu :D Já vím, není to jednoduché, ale pokud o něčem víte, sem s tím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že plavky pro větší prsa mají v Triole a Triumph :)

      Vymazat
    2. Ve spodním prádle resp. plavkách mají fošničky výhodu :-) Já mám 75G a minulý rok jsem si koupila krásné plavky v F&F. Jsou nádherné a navíc vyztužené, mám v nich prsa jako po plastice :-) Luxus. Ale letos jsem se už dívala po plavkách a zase všechno jen na "dětské" velikosti. Takže za mě radím F&F. Jana

      Vymazat
    3. Mám větší velikost než 70E a velmi dobrou zkušenost mám s plavkami v Triole. Jak velikostmi, tak i kvalitou. Nevím ale, jestli jsou úplně pro náctileté. Mně osobně vzory a střihy vyhovují, ale já mám ráda klasiku a na módní výstřelky mě moc neužije. Jinak bohužel nevím, v běžných obchodech v OC jsem nikdy plavky s větším košíčkem než D neviděla.

      Vymazat
    4. Já kupuji v Triumphu, ale vždy jen podprsenku, jelikož spodek je vždycky priserne vysoky a divne strizeny:D Kalhotky pak dokupuji v ruznych barvách v Calzedonii. Urcite mrkni do toho Triumphu, daji se tam koupit zvlast ty podprsenky a spodek koupis všude:)

      Vymazat
    5. Mám dobrou zkušenost i s Litexem, pro velká prsa s menším obvodem, dobré. Ale jde o vyzkoušení, každému sedí něco jiného, ale za mě mohu doporučit. Kalkotky mají různých střihů, takže vysokých se nemusíš bát :).

      Vymazat
  4. Tie bielo - cierne plavky su uplne uzasne, u nas ich neviem nikde najst :(

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny plavky jsou nádherné a ještě krásnější jsou na tobě. Máš super postavičku! :) Ty se zavazováním za krk ti navíc dělají luxusní dekolt :) Rozhodně jsi mě inspirovala, já sháním přesně takové, které prsa opticky zvětší, protože příroda moc štědrá nebyla, co naplat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já a plavky? No..klasika zajímavý vršek na zavazování z H&M a k tomu klasický černý bavlněný tanga z Marks&Spencer (Sehnat plavkový klasický černá tanga nebo spodek? Dost nereálně), kdy vršek většinou kvůli opalování odhazuju(i když ukazovsat nemám moc co, mám béčka) :D plavky mám minimálně šestery, ale moc je nevyužiju :) Každopádně spadeno mám Triangl a co se týká tebe.. ty VS a žádné jiné, dělají ti naprosto luxusní prsa! Nika

    OdpovědětVymazat
  7. S těma polovičníma vycpávkama by mě čert vzal, pak v tom máme hranatý prsa, děs :D Stalo se mi to u jedněch plavek v F&F (jednodílný retro) a musela jsem ty vycpávky vyhodit, protože se to nedalo, pořád to cestovalo po hrudníku :D Šetření materiálu na nesprávným místě...
    Triangl se mi taky moc líbí, naopak většina od Vicotria's Secret ne, na mě jsou občas moc překombinovaný a ty ozdobný spony mě neberou. Hodně spokojená jsem s plavkama Lormar.
    A osobně plavky a kalhoty jsou jediný věci, který nerada kupuju, ale minulý a letošní rok jsem se zlepšila a koupila každý rok 1 plavky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za mě teda TOP ty druhé zmrzlinkové a ty poslední krásně barevné,indiánské :) Jinak máš víc plavek než jsem já kdy v životě měla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Máš dokonalou postavu! Krásné plavky, všechny ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Peti,máš božíííí postavu! :3 fakt že jo...a plavky jsou úžasné,uvažuji že si jedny do zásoby objednám :)) a ani ses nepochlubila že máš piercing :D prosím tě nechceš udělat klidně i kratší video o tom piercingu?? chci si ho taky dát ale mám strach :/ tak kdyby si něco málo pověděla určitě by mi to pomohlo :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mám raději plavky jednobarevné a v tlumených odstínech, i vzorové, přiměřené k věku, tohle je moc barevné, kanárkové. Raději volím jednu, dvě věci kvalitní, než sto nekvalitních, nadčasových, v nějakých kombinovaných barvách. Žena - DÁMA (a to Vy Petro jste :-)) by měla mít jednu základní barvu a k ní volit max. další dvě, s tím, že ta poslední už má být jen doplňková. Jinak hezké čtení na: http://m.ceskenoviny.cz/archiv/zpravy/zakladni-satnik/11565. Lepší volit méně, než víc, jak v líčení, tak i v oblékání. Hezký den. Marťa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě by mela každá žena chodit v tom, co se ji líbí a lichotí ji a ne v tom, co napisou na ceskenoviny.cz

      Vymazat
    2. To moc nevypadá na ČESKÉ noviny - ani jsem to nedočetla do konce, co tam bylo hrubek - úplně mě to odradilo od dalšího čtení...
      Péťa je mladá, má postavu jako dvacítka, může si dovolit i divoké barvy.

      Vymazat
  12. Teda musím říct, že ty double push-up plavky od VS jsou úžasný! :-) Až nebudu, jak se říká, chudá studentka, tak si určitě nějaký pořídím. Já si plánuju objednat právě nějaký z ebay, zalevno, třeba jen na jednu sezónu. Můžu se ještě zeptat, nemáš zkušenosti s Litexem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám plavky Litex s námořnickým vzorem a už je mám 7. rok. Plavky přes léto střídám, ale tyhle snad už vydržely všechno - moře, bahenní lázně v našem rybníku, aquparky atd. Nikde se nic nepáře, nebledne, takže jsem moc spokojená. Za tu cenu se rozhodně vyplatí. :) Lucka

      Vymazat
    2. Já jsem Litex dříve kupovala, v poslední době se mi tolik nelíbí ty vzory,ale byla jsem velmi spokojená, držely perfektně.

      Vymazat
  13. Tie prvé od VS sú úplne dokonalé! a máš naozaj skvelú postavu. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
  14. Neříkala jsi loni ve videu, že ty od Victorie s kanýrem Ti vybíral a kupoval Míra a jak Tě překvapil, jka dobře vybral? Hlídej si t :ú!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je fakt psycho!! Vy nemate vlastni zivot nebo co? Furt hlidat, co kde nejaka blogerka rekla pred rokem, pred tydnem pred 5ti lety!!! Ja bych se na Petry miste docela bala...
      Lucka

      Vymazat
    2. No a v čem je problém? :) Podstatná informace byla ta, že je mám od loňska a že dobře drží a nevyšisují u moře. Jestli je platil Míra nebo já a který den, to snad je šumák, nebo není, fakt si nemůžu pamatovat každou blbost ;).

      Vymazat
  15. Ty druhé od VS jsou náádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty letošní nové plavky jsou nádherné a krásně ti sedí.
    Míša K.

    OdpovědětVymazat
  17. Líbily se mi snad vsechny plavky! :)) Máš tak dokonalou postavu! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Plavky od VS mi prídu väčšinou veľmi vyčačkané, ale tie druhé "zmrzlinové" sa mi celkom páčia :) Ja uprednostňujem plavky čo najjednoduchšie a neznášam keď sú celé povypchávané, ak sa dá, vždy tie vypchávky vyberám.

    OdpovědětVymazat
  19. Mas úžasnou postavi, ale plavky se mi bohužel nelíbily ani jedny :D jsem spíše pro minimalistický styl a vadí mi ty kroužky, zavazovani a tak :/

    OdpovědětVymazat
  20. Teda ty doublepush up plavky - ten dekolt, to je bomba!
    Ale barevně se mi nejvíc líbí ty poslední.

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě jednoznačně ty poslední, jsou krásný a moc ti seknou.

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny plavky Ti moc Peťo sluší :) .. A ty VS dělají fakt luxusní prsa, myslím, že si na ně taky našetřím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Peti, opet super video! Ty posledni plavky mam, ale origos od VS, v podstate jiny nez od victorky nenosim, protoze opravdu vydrzi dlouho a clovek si tak nejak zvykne na ten prijemny a pevny material. No proste, presne jak to popisujes. Na Tobe by se mi ty neoprenovy urcite libily, ja jsem na ne moc macata. :-D A s Tvoji krasnou postavou Ti slusi uplne vsechny plavky!! Si rikam, kde je spravedlnost!? Mas krasny telo, krasny oblicej, super vlasy, jsi prijemna, optimisticka a co my ostatni!? :-D
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  24. Hezké plavečky Péťo, na tvé postavě vypadají opravdu všechny skvěle. Nejvíce se mi líbí asi ty první a pak mne zaujal prošívaný spodní díl plavek v zadní části. Vypadá to hezky a ještě to nikam neleze to je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  25. Já nejezdím k moři ani nechodím na koupaliště, chodím jen pravidelně plavat na krytý bazén, takže mi jedny sportovní plavky stačí na několik let. Ale ráda jsem se na plavky podívala, asi nejvíc se mi líbí ty se žlutým vrškem a kalhotkami s citrony :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak jsi me inspirovala! Vcera jsem si u VS taky jedny objednala. Podobne jako ty tvoje druhe tak snad mi budou taky tak sluset. A bez poplatku priveze mi je za mesic braska :-) Jsou tam fakt pekne kousky. Dnes jsem si delala poradek v plavkach a jedny od VS jsem uz musela vyhodit ale vydrzely 8 let. Takze se vyplatily:-) Sylva

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jsem to napsala spatne objednala jsem si podobne jako mas ty treti nebo spis ty posledni:-) Posilam odkaz S. http://www.victoriassecret.com/swimwear/bikini-bottoms/paisley-banded-low-rise-bottom-beach-sexy?ProductID=31634&CatalogueType=OLS

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Peťo,
    plavky od VS su krasne a aj postavu mas moc krasnu :)
    Ja uz dlho rozmyslam, ci si nejake objednat alebo nie, ale vzdy mi nakoniec pride luto dat za to tolko penazi..tak este pockam :)
    Chcela som sa ta opytat este mimo temy, ci neplanujes natocit nejaky update videa Hospodareni s penezi, co si uz natocila v minulosti? a tiez som sa ta chcela opytat, ci neplanujes natocit viac takych videi zo zivota ako bolo to o hopodareni, upratovani, alebo celkovo nejak o byvani, jak napr. dopadlo prerabanie kuchyne, co ste planovali robit a tak? viem, ze mas hlavne kozmeticky blog, ja si rada pozriem akekolvek tvoje video ale odkedy sme zacali byvat v dome, tak nejak sa mi zmenili priority a kozmetika uz nie je taka dolezita ako kedysi, lebo aj peniaze musia ist niekam inam nez kedysi.
    Prajem pekny den :))
    E.

    OdpovědětVymazat
  29. Máš bombastickou postavu! :) Plavky mám asi patery, ale krásně mi sedí jen dvoje :D Většinou skončím u černé barvy, přitom mám v létě ráda barvy ...

    OdpovědětVymazat
  30. Proč proč proč...když je Tvá hubená postava první, co člověk uvidí - tak po větě, že jsi dnes a zrovna dnes, kdy chceš SAMA dělat plavkové video, údajně nafouklá - tak právě tím nakopáváš ty anonymy, tím jim spouštíš tu chuť sem napsat.
    A mě pak taková "nevinná" věta vždy zkazí jinak sympatické video. Ale to je můj problém, hodně s lidmi řešíme chování atd, tak mě to prostě praští do uší:-)
    Takovými zbytečnými poznámkami vlastně posíláš anonymům pozvánku. Jinak by se to video o brýlích hodilo, kde máš to nafouklé břicho? jsi hubená a dál to rozvádět nebudu. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte, že toto mě napadlo taky? Proč to říká, že je nafouklá když není? Proč to tedy točí a nepočká až není nafouklá? Proč se omlouvá za špatné světlo, když je přece vidět...atd.
      Jen si sama nabíhá na komentáře, jako je ten můj :-)
      škoda

      Vymazat
    2. myslím, že je to taká jemná zdvorilosť. Peťa je jemná a zdvorilá a tak sa stále ospravedlňuje, aj keď nie je za čo :)) (som taká istá :)). je v tom istá ohľaduplnosť k publiku, aj určitá dávka neistoty, ktorá je známkou primeraného, ale nie prehnaného sebavedomia (čo mne osobne je oveľa sympatickejšie než chváliť sám seba do nebies). aj keď chápem, že to môže ísť trochu na nervy (asi ako keď ja pred podávaním obeda vždy aspoň trikrát spochybním, či to bude dobré a bude sa to vôbec dať jesť - tiež mi povedia, že keď to ešte raz zopakujem, tak to ani jesť nebudú :P)

      Vymazat
    3. Tvé podání je milé, jako bych u toho stolu byla...ale přesto, Petřino chování či vyjadřování není to samé.
      Jen si vybavím, když se jí chce manžel na videu dotknout a ona se hned mračí a děsí, že ji rozcuchá atd atd.
      A od ní je to upozorňpvání na chyby takové říkání o pochvalu beze slov:-) Jak jí to nesluší, jak je nafouklá....
      No co, jednu čtenářku to znechutilo úplně, ale ostatní ne. Hezký večer. Magda

      Vymazat
    4. Proc tocim, kdyz neni idealni svetlo? Protoze v nasich podminkach neni skoro nikdy a ja tocim, kdyz na to mam zrovna chvili casu a chut. Proc se za to dopredu omlouvam a upozornuji na to? Protoze kdyz to nedelam, tak mi to da x lidi sezrat, to si nekdy staci precist cele komentare, nekteri z vas jen cekaji na mou sebemensi chybicku a hned z toho delaji tragedii. Tudiz to neni zadost o pochvalu jak se Magda mylne domniva,ale pouze prevence pred zbytecnymi komentari, bohuzel, ne vsichni pochopili,ale s tim se neda nic delat, lide jsou ruzni.

      Vymazat
  31. Edita Perličková16. května 2014 v 17:26

    Ano, nafouklý máte zřejmě mozek jinak si to nedovedu vysvětlit. Vy opravdu nejste normální. Sama musíte vědět, že máte podváhu. Ok, někdo má podváhu, někdo normální váhu, někdo nadváhu a není to důvod k tomu, aby se schovával. ALE rozhodně by neměl mít kecy jako vy a za chvály typu - máš super postavu, bombbastickou, atd. by neměl děkovat, jak nějaká blbá puberťačka, ale měl by říct - mám zdravotní problém, jsem hubenější než je zdravé. Ne. Vy jste blbá, tak děkujete a puberťačky vás mají za vzor a teď mi vy krávo řekněte, jak vás mám zakázat 12i leté dceři, která nechce svačit, aby měla tak hezkou postavu jako vy? No zákažu jí vás, to si pište. Samozřejmě, na mně je výchova, ale vy tomu nemalou měrou přispíváte, tak se zamyslete, laskavě, jestli je vaše chování vhodné. A abyste nepoužívala stupidní argumenty - ano, máte postavu jakou máte, NIKDO neříká, že se máte schovávat, to ne, ale ty řeči kolem a děkování za něco, co je fakt mimo je strašné. Zajisté zase nemáte v hlavě takové vakuum, abyste nevěděla, že vás sledují dospívající dívky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k tomu mohu říci jen jedno, chudák dcera!

      Vymazat
    2. Ty si fakt omezena Petro...

      Vymazat
    3. Milá paní Edito, ono zákazy a příkazy stejně nic nezmůžete. Místo toho vylívání si vzteku na Petře jí radši zkuste vysvětlit, že každý má nějaké tělesné dispozice, a že pokud má stavbu těla odlišnou, nikdy jako Peťa vypadat nebude. Zkuste jí vysvětlit, že místo nejezení svačin může sportovat, pokud chce se svou postavou něco dělat, i když samozřejmě nevím, jak Vaše dcera vypadá. Peťa několikrát říkala, jak to u ní s váhou je. Já jí naopak obdivuju za to, že se pořád udržuje, i když by ani moc nemusela, vzhledem k dispozicím a výšce. A své dceři jí jednou klidně ukážu, ať vidí, že ženská po třicítce nemusí vypadat jako uťáplá cuchta od plotny, jako mnohdy vídám. Pokud má Vaše dcera dobrý základ z výchovy, žádný blog jí nemůže otočit myšlení o 180 stupňů. Ale podle Vašeho výlevu soudím, že problém bude asi někde jinde než u Petry postavy.

      Vymazat
    4. No, za to Vy jste se tady teď předvedla jako úplný rodič roku. To jste pro dceru tedy opravdu pěkný vzor. Měli by dceři zakázat Vás a hlavně Vaše vyjadřování, nikoliv Petru.

      Vymazat
    5. :-DDDDD Perličková, alespoň byste mohla mít slušné vychování, když už si říkáte matka... a nebo se podepište anonymně, děláte dceři ostudu...mimochodem - ne, váš komentář svět ani vaši dceru nespasí:-(:-(

      Vymazat
    6. A ty se jdi lecit, psychopaticko! Dcera (pokud vubec nejaka existuje) bude potrebovat do budoucna odbornou pomoc, jestli ma matku jako jsi ty.. Zakaz ji televizi (hruza, jsou tam modelky, ktere berou za stejnou stihlost jako ma Petra nemale penize, nebo i herecky), internet (des bes sama uspesna vychrtlina) a at ani nechodi na koupaliste, taky tam muzou byt obletovane hubenourky!!! Dcera ma problem uplne nekde jinde a troufla bych si tvrdit, ze pricina jsi ty.

      Vymazat
    7. Dcera určitě denně potkává na ulici a ve škole spoustu hubených holek (někdy až nezdravě)..nechcete ji raději zavřít doma?

      Vymazat
    8. Dcera určitě denně potkává spoustu vyhublých holek jak ve škole tak venku..nechcete ji raději zavřít doma?

      Vymazat
    9. Dcera určitě denně potkává spoustu vyhublých dívek jak ve škole, tak venku. Nechcete ji raději zavřít doma?

      Vymazat
    10. Mamka to dcere mozno aj vysvetluje tak ako tu vsetky radite..
      ale ak sa dcera citi ako to napisala Petra, a ak ju v tom este utvrdia kamaratky "jsem byla poměrně zakulacené dítě a tomu odpovídal i výkon (ačkoliv nyní se vám to bude určitě zdá nemožné :) ",
      tak nejake jedlo co mamka nuka si dcera moze previest tak ako to zas napisala Petra "Moje mamka razila heslo "papej, ať jsi silná jako medvěd" a neobjektivní mateřskou láskou nedokázala rozlišit medvědí sílu a "prasečí" oplácanost."
      Takze, ak bola Petra do puberty ako "prasa" a potom zacala vynechavat jedla aby taka nebola, mlade dievcata v tom mozu vidiet priklad..
      Nejak sa mi nepaci ako sa o svojej mamine Petra vyjadruje (aj v inych videach, rozne poznamky). Ak ma zle spomienky z detstva je to jej problem, lebo ak sem naozaj chodia deti a citaju vsetko, tak to moze aj uskodit..
      AFi

      Vymazat
    11. Ale tady jde o ten kult a příklad, který tu Petra v 35 letech předkládá. Ještě dodá, jak je nafouklá, dělá si z nás srandu?Kolik máte BM index, jakou adekvátní váhu na svůj věk, výšku, aktivitu? K tomu udělejte video. Předpokládám, že nezvěřejní raději ani tento komentář....Je to smutné, ale těmito videy a narážkami nahráváte 14-tkám, co vás sledují k bulimii a anorexii. Myslím, že vaše priority by měly ubírat jiným směrem, vzhledem k Vašemu věku! Hlavně motivujte pozitivně, bez zbytečných narážek a urážek, jak je Vaším zvykem, hned všechny házet k omezeným pitomcům, ty co s vámi nesouhlasí. Děkuji.
      Taky mě přijde divné ukazovat kvantitu vašeho šatníku, snad si dcery neberou inspiraci!

      Vymazat
    12. Paní Edito, tak dlouho jsem se nepobavila :D :D :D.. poděkovat je slušnost a ne se vychloubat problémama, aby člověka ostatní litovali. To je taková kravina :)...

      Vymazat
    13. No, ja uprimne dosti pochybuji, ze vubec nejaka pani Edita existuje, tohle je takova spamovaci klasika, vyprovokovat debatu, skryte ryt a urazet a pripadne hazet na me, ci nekoho jineho, vinu za vlastni neshopnost, priupadne dodat na zaver, nojo, ty nesneses kritiku, pochybuju, ze to zverejnis ;D. Proste zase nejaky troll! lepe nereagovat nicim konkretnim :).

      Vymazat
    14. To je vážně síla tady toto. Taky pochybuji, že nějaká paní Edita je. Vždyť to je tak plné vzteku vůči Petře, že to ani není možné!
      Mimochodem. Já ve 12cti letech mohla na počítač jen tehdy, když jsem tam něco NUTNĚ potřebovala. Což bylo skoro nikdy. Raději pošlete "dceru" ven a svačiny pak bude jíst velmi ráda :). Ona trocha pořádného pohybu donutí k jídlu každé dospívající dítě, tedy pokud není imaginární :)

      Vymazat
    15. Já bych to tak neřešila. Myslím, že každému dojde, jaké postavy se chlapům líbí, když v trafice uvidíte titulku pánského, podotýkám NE erotického, časopisu. Prsaté a s krásným zadečkem. Paní Peťa nemá ani jedno, takže tak... ;-) Táňa

      Vymazat
  32. Teeeda Péťo, vypadá to, jako bys plavky po každém plavání vyhazovala :-))
    Mně stačí jedny klidně na 3-4 sezony (a to jsem u moře velmi často!) a jsem ráda, když nemusím shánět nové... Je ale pravda, že koupit hezký model, pokud ženská není úplně plochá či ji nění 50 let, je velký problém. Buď jsou všude "cirkusácké" modely pro puberťačky bez prs nebo bombarďáky s padáky pro důchodkyně. Nic mezi v ČR není :-((

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Peťko,občas na tebe kouknu.Jsi podle mého příjemná žena,ale někdy přemýšlím proč ještě nemáš dítko.Neznamená že když ti je 30 let musíš nutně zakládat rodinu,ale aby pak nebylo pozdě.Já jsem dala přednost práci,jakési kariéře a dnes je mi 35 a nemůžu otěhotnět už 4 roky.Nebylo by lepší nechat těch šaškáren a pořídit si krásnou dcerku?Co pak,umřeš a nikdo tady po tobě nezůstane.A to si myslím že je dost škoda:(Ale videa můžeš točit i s bríškem:)Ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá anonymko, to máte fakt blbý. Vaše věc. Petry věc zase je, jestli děti chce, nechce, může, nebo nemůže mít.
      Asi se bohužel s podobnými připomínkami bude setkávat čím dál častěji. V naší splečnosti je holt těžké dělat něco "jinak" a po svém...:(
      Petra je naštěstí inteligentní mladá dáma a věřím, že si z podobných komentářů a dotazů nebude nic dělat!!
      Jana

      Vymazat
    2. Ahoj, taky na Petru strasne rada koukam. Je mi tricet auz premyslim, ze bych mohla otehotnet, i kdyz se toho bojim. Nyslim, ze Peta muze mit dite klidne i ve ctyriceti, protoze mladi z ni jen cisi. Bude mit krasne a chytre deti jako je ona. Doufam, ze pak neprestane blogovat.

      Vymazat
    3. NENÍ POVINNOST MÍT DĚTI. Věř, že jsou lidé, kteří ke štěstí děti nepotřebují. Mně je 27 a děti mít nechci, a to hned z několika důvodů (ekonomické důvody na prvním místě zdaleka nejsou). Hlavním důvodem je to, že nemám žádné mateřské pudy. To, že toho můžu pak někdy v budoucnu litovat, to je riziko, a to si plně uvědomuju! Jestli po mně tady něco zůstane, je mi srdečně jedno.
      Nechápu, proč se do něčeho tak intimního u Petry pořád strefujete. Buď mít děti vůbec nechce, a věřte mi, že je to únavné většinové společnosti, která děti mít chce, neustále vysvětlovat své důvody a obhajovat se, nebo mít děti chce, ale nemůže otěhotnět, a to musí hodně bolet, když toto neustále slyší/čte. Já to fakt nechápu, proč má potřebu tolik lidí řešit životy druhých. Pochopím to u gynekologa, který vnímá jako svoji povinnost informovat pacientky o faktu, že v pozdějším věku je mnohdy problém otěhotnět. U ostatních mi to přijde dost za hranou.

      Vymazat
    4. Omlouvám se, že jsem se nepodepsala. (taky) Petra

      Vymazat
    5. Pokud nemáš mateřský pudy, lituju Tě, ale spíš nevíš o čem mluvíš, mateřství se nastartuje samotným porodem. Do té doby jsou to samé planné kecy, potrvdí Ti každá matka....Jen se toho nebát a jít do toho, odložit antikoncepci-samé svinstvo a založit potomky, to dává smysl, kdo tvrdí opak, je samolibý sobec!

      Vymazat
    6. Já už bych zavedla nějaký anti spam, black list nebo něco na ten způsob a připsala tam slova jako: dítě, děti, těhotenství, otěhotnět, mateřská a nejlíp to dala automaticky mazat. A nebo fakt zavést neanonymní komentáře, což sice nezajišťuje nulový počet komentářů ohledně osobních věcí, ale určitě to počet razantně sníží.

      Vymazat
    7. Ja o tom taky premyslim, ze zakazu anonymy uplne, uz je to fakt otravne ;).

      Vymazat
    8. Péťo hlavně si z takových otázek nic nedělej, rovnou je maž a prď na to!
      Bohužel když zakážeš anonymy, tak ani já nebudu moct dát koment... ale zase je fakt, že ti můžu dát vědět i jinak.

      Jinak bych ráda napsala něco k tomu mateřskému pudu. Pracovala jsem jako au-pair, zažila maminku která měla dítě asi jen proto "aby se neřeklo" a troufnu si z vlastní zkušenosti tvrdit, že někdy se bohužel mateřský pud nenastartuje ani tí porodem jak tvrdí anonym z 22:51.
      Není proč slečnu litovat že nemá mateřský pud! Spíš bych litovala potom to dítě kdyby se narodilo. Pokud slečna děti opravdu nechce, tak je pak jedině dobře že má dost odvahy a síly na to ustát takové blbé kecy a dítě nemít.
      Pokud vy jste našla smysl života v dětech, pak je to jen dobře. Ale proboha každý to nemá jako vy! Nenuťte někomu něco co nechce!! Samolibý sobec jste vy, pokud si myslíte, že jen váš názor a váš život je ten jediný nejlepší.
      Je mi z takových lidí fakt smutno.
      Petře i slečně která se rozhodla nemít děti přeju hodně síly a trpělivosti při srážkách s blbci!
      Jana

      Vymazat
    9. A naopak zavést white list(horákyně:)), kde bude, líbíš, krásná, nádherná, sluší, souhlasím, mladě, skvěle....:)!

      Vymazat
    10. Děti jsou odporný, otravujou život a žádný nechci!!! Nechci si kazit postavu a kariéru a jsem na to hrdá!

      Vymazat
    11. Taky je nesnáším, řvou, chtějí jíst a hlídat, užíraj peníze, nechci! Vidím to na ségře, zkazily jí život

      Vymazat
    12. Paní z 19:57 to přeci určitě nemyslela zle. Mně se Péťa také moc líbí a myslím, že by byla fajn maminka. Ale Péťa tu už říkala, že děti zkrátka ještě nechtějí. Třeba chtějí nejdřív dát do pořádku domeček, aby měli ev. děťátko kam přivést.
      A pokud děti nebude chtít nikdy, je to jen její rozhodnutí. Přijde mi, že jsou s Mírou šťastní, tak to tak může zůstat napořád. S příchodem dítěte se hodně změní a třeba já bych nikdy nemohla točit videa, jako Péťa, ani kdybych sebevíc chtěla, protože můj život s dětmi je už někde úplně jinde. Člověk už není tak bezstarostný, má spoustu povinností a zodpovědnosti. Ale nelituji. Každý to má takové, jaké si to zařídí. Ono přivést děti do dnešního světa plného závisti a zloby není žádný med, tak se vůbec nedivím, že některé mé známé zvolily život bez dětí. Jsou tak pány svého času a i se svými penězi si mohou dělat, co uznají za vhodné.

      Vymazat
    13. Milá anonymko ze 17. května 22:51, nemusíš mě litovat, není k tomu sebemenší důvod! Mám spoustu koníčků a náplň života jsem si našla zkrátka v něčem jiném. Partnera v současné době nemám, antikoncepci neberu. Není pravda, že porodem se automaticky nastartují mateřské pudy! Spousta žen to tak asi má, ale jsou i takové, které přiznávají, že se na první pohled do svého dítěte nezamilovaly, že si k němu utvořily vztah až postupně. Jsou i ženy, které po porodu mají poporodní deprese nebo laktační psychózu. Takže to tak růžové ve skutečnosti není. Věř mi, hodně jsem si kolem toho nastudovala, takže vidím i tu odvrácenou část mateřství.
      S příspěvky z 18. května 11:57 a 13:09 nemám nic společného.

      Svým prvním příspěvkem jsem chtěla říct, že mi ty otázky na mateřství přijdou neslušné. Opravdu nechápu, proč se do Petry tolik obouváte. V mnoha věcech s ní nesouhlasím, dle mého vkusu je mnohdy až přehnaně namalovaná, ALE je velmi pracovitá, je vidět, že se na sobě neustále pracuje, a toho si na ní velmi cením. Dokázala si najít velký okruh čtenářek. A že jí kolem 35 let, nemá děti a dělá "šaškárny", to je jen její věc. Nikoho tím nepoškozuje, nešíří nenávistné, rasistické a jiné nežádoucí názory.

      (taky) Petra

      Vymazat
    14. LOL anonymky 11.57 a 13.09, škoda, že si aj vaše mamky nepovedali to isté ešte skôr, než priviedli na svet niečo také nehorázne sebecké, tupé a obmedzené ako vy dve. aj keď zrejme sa to dá ešte ospravedlniť nízkym vekom, takéto niečo totiž vypustí z úst len pubertiačka (aj keď je fakt, že niektorí sú v puberte celý život :DD)

      Vymazat
    15. Milá anonymko, asi taky PETRO,
      nastudovat mateřství se totiž fakt nedá, to ve většině případech přijde. Pokud ne, díky hormonům, určitě pomůže psycholog. Nemůžeš nyní posoudit ve 27 letech... Ve 27 jsem jej také neměla, ono to hodně souvisí i s tím, že nemáš partnera, bez něho pudy těžko nastartovat. Tím se tě nechci dotknout, jen až to přijde, budeš hodně zamilovaná, chemie a čas ukáže sám, věř mi. Jen kdyby všichni přemýšleli jako ty, vymřeme. Já měla první dítě ve 29, bylo akorát, fyzicky už skoro pozdě, čím je žena starší, vše je komplikovanější. Proto dnes hodně párů neplodných, protože kvůli kariéře, penězům, bydlení rodičovství odkládají, pak jsou tak sedření, že to buď už biologicky nejde, anebo v pokročilém věku zpohodlní a na starosti o děti nemají odvahu. Tak to je. Ani já se na první pohled do svých dětí nezamilovala, ale co následovalo potom Ti přeji moc zažít, tak už to Bůh, nebo příroda zařídila, bylo to jedním slovem skvělé. Nepředčí to tuny kosmetiky a plavek, jiní chlapi ani suprově zařízený barák, sebelepší kariéra. Samozřejmě existují výjimky, ale to jsou případy pro psychology a je to smutné. Takže chce to správně vybrat protějšek a ostatní přijde samo, Uvidíš. Hlavně se nepoddávat konzumu!

      Vymazat
    16. Anonymní18. května 2014 19:35:
      Ty mrcho, ty tu nebudeš nikomu diktovat, co je normální a co je pro psychologa.
      Je mi 30, mám partnera, miluju ho jako nic a nikoho jiného, ale děti prostě nechceme. On naštěstí děti má z prvního manželství a já o vlastní nestojím. Jak si dovoluješ říkat, co by někdo jiný měl a jak to je?
      To, že sis nechala naštěkat do boudy, zabřezla a vyplivla dítě tě neopravňuje. A schválně to píšu takhle hnusně, abyses probrala!
      Jestli vymřeme, tak vymřeme. Vymřela spousta druhů.
      Jo a neplodnost není zdaleka jen otázka věku.
      Já dělám docenturu z chemie. Taky bych ti přála zažít ten pocit. Ale to ty asi nezažiješ, protože na to bys musela mít mozek a věnovat tomu léta práce. Kdežto děti, ty může mít většina žen. To není umění ani inteligence a dokonce to není ani zásluha, protože to, žes je vyprdla, neznamená, že ty tvoje děti k něčemu budou. Já můžu mít dítě klidně do roka a do dne. Ty doktorát nikoli a pokračovat dál už vůbec ne.

      Vymazat
    17. 13.46 "On naštěstí děti má z prvního manželství a já o vlastní nestojím." - PREKLAD: "On už nepotrebuje záväzky, ale len milenku, pretože rodinu už má a teraz si chce len užívať a ja, keďže ho "neskutočne milujem", som pristúpila na to, že mu budem robiť len matrac bez nároku na vlastných potomkov. urputne sa snažím tváriť, ako mi to vyhovuje, ale pritom ma zožiera jed a nenávisť, hlavne keď počujem ženy hovoriť o deťoch. je mi totiž jasné, že mu nestojím za to, aby so mnou budoval rodinný život, veď si ma ani len za manželku nezobral, som len milenka a keď ho omrzím, nájde si ďalšiu, mladšiu a krajšiu. preto mi nezostáva iné, len sústrediť sa na kariéru, aj keď viem, že ani tisíc doktorátov nezmení fakt, že nikdy nebudem plnohodnotná žena." úplne chápem tvoje zúfalstvo a pevne verím, že sa ti aspoň trochu uľavilo, keď si tu vychrila svoj jed a nenávisť. ÚPRIMNÚ SÚSTRASŤ!! :(((

      Vymazat
    18. Původně jsem se nechtěla zapojovat, ale co to je proboha za názor, že kdo nemá dítě není plnohodnotná žena?! To už si snad opravdu děláte srandu, ne? Někdo děti chce, jiný nechce, někdo mít nemůže, je to každého věc a nikdo nemá právo to soudit. Mít dítě, jak bylo napsáno výše, není zásluha, stejně tak není zásluha stáří. Opravdu mě dojímají "matky roku", které považují za svůj největší úspěch porození potomka a mají pocit, že díky tomu jsou něco víc. Je to jistě krásný pocit, dítě je dar, ale není to zásluha a už vůbec to není nic, kvůli čemu by žena, která dítě má, měla být lepší než ta, co dítě nemá. Každá žena, ať už bezdětná, nebo matka, je jedinečná, užitečná na tomto světě a hodná respektu! Ačkoliv, jak si tak čtu některé komentáře, některé lidské bytosti hodné respektu nejsou, bez ohledu na pohlaví a na to, zda mají potomky nebo ne a lépe by bylo, kdyby je někdy neměli, protože se úplně bojím představit si tu výchovu :/......

      Vymazat
    19. Tak se ozvali bezdětné slepice, které umějí jenom urážet a žvanit o emancipaci a karíéře. Hele, vy dvě zásluhářky chemie a kosmetiky:)))...Mám titul, tři kurzy, skvělou práci, manžela a tři děti. Nemyslím si, že jsem něco víc nebo míň. Není určitě zásluha "vyprdnout děti, to umí vážně každá cikora. Mluvíme tu ale o citu, pudu, mateřství a já Trvdím, že hormony mateřství(chemikářko, mohla by si vědět) se nastartují porodem a postupně to narůstá. Anebo ne, to je pak průser. Bude asi Váš případ, v tom případě vůbec dítě nemějte, ani do roka, ani do deseti.
      Papa, Lála

      Vymazat
    20. Já bych řekla, že je úplně jedno, co sis tady vymyslela, jak ses oholedbala a kolik dětí nebo titulů máš (krom toho, že ti nevěřím ani nos mezi očima, klasický troll ;), tvoje vyjadřování mluví za tebe a valná úroveň to opravdu není.......

      Vymazat
    21. takto: ja som reagovala na žlčovitý komentár z 13.46, ktorého autorka reagovala na komentár z 19.35, ktorý podľa môjho názoru je napísaný slušne a objektívne. hlavne to, že "Proto dnes hodně párů neplodných, protože kvůli kariéře, penězům, bydlení rodičovství odkládají, pak jsou tak sedření, že to buď už biologicky nejde, anebo v pokročilém věku zpohodlní a na starosti o děti nemají odvahu." toto je fakt pravda, je o tom aj hodne výskumov (zhodou okolností s tým trochu robím, tak to viem). na to osoba, ktorá tvrdí, že si robí doktorát, vychrlila na dotyčnú kopu žlče a urážok, pričom sa pokúšala robiť dojem, že je šťastná a spokojná bez detí (to by mohla byť pravda, ale potom by reagovala úplne ináč :)). z jej komentáru ale cítiť, že to tak nie je a že v skutočnosti nemá na výber - lebo žije s partnerom, KTORÝ UŽ DETI MÁ. a to je ten rozdiel medzi pármi, tkoré sa SPOLOČNE ROZHODNÚ, že deti nechcú - mám dve kamarátky, ktoré to tak majú, podotýkam, že sú obidve vydaté, a nielen milenky, a skutočne nechcú deti ani ony, ani ich manželia. lenže v prípade dotyčnej ide o to, že jej partner deti chce - pretože ich už má - ALE NIE S ŇOU. preto súdim, že na to zrejme nie je dosť dobrá, keďže žije len ako milenka rozvedeného muža - toto som nazvala "neplnohodnotnou ženou" - takou, s ktorou si nikto nezaloží rodinu (či už s deťmi, alebo bez nich). pričom sa svoju podradnú situáciu snaží vydávať za akési terno a uráža ženy, ktoré na rozdiel od nej sa rozhodli stať sa matkami. pokiaľ ide o teba, vôbec ťa neriešim, chceš deti - budeš ich mať, nechceš - nebudeš ich mať (hoci to nie vždy vyjde podľa toho, čo chceme, a práve o tom je komentár z 19.35). podstatné je, že máš manžela a o týchto veciach rozhodujete SPOLU. nie si len matrac, ako dotyčná pani chemička (či už si to priznáva, alebo nie), si žena, ktorú si niekto vzal za manželku a založil s ňou rodinu. takže asi tak :)

      Vymazat
    22. Hezké ráno dámy….no, nestačím se divit- hezké čtení. Opravdu jsem se bavila. Mám super tip. Běžte všichni na modrého koníka, tam se zhádejte do krve a řešte, jak to má ten druhý. Je tam (kromě několika kvalitních a zajímavých témat a diskuzí) taky spoustu vláken typu: těhulinky, snažilinky, kočárkujeme, dítě ve dvaceti-co s tím, dítě ve čtyřiceti – co s tím, jak vychovávat děti partnera ve střídavé péči, jak si pochystat dětátko s neznámým dárcem, jestli je normální mít jedno dítě, nebo kdy si pořídit čtvrté. Každý podle svého gusta. Bude fajn, když se tam odeberete, zaregistrujete pod falešnými nicky a můžete řešit to, co sem fakt nepatří. Ale pozor, nepřežeňte to s urážením, jinak vám to admini zamknou)
      Hezký den a každému co jeho jest.
      Pétinu blogu pak komentáře, které sem patří.

      Hanďa

      Vymazat
    23. Anonymní19. května 2014 15:09: On je rozvedený a bydlíme spolu, jen nejsme vzití, protože ani po tomto moc nebažím, ač zásnubní prstýnek nosím. Takže si třeba ukousej nehty.

      Vymazat
    24. Anonymní19. května 2014 20:39 To platí i pro Vás, kdybych s ním děti chtěla, můžu je mít. Kdybych se chtěla vdát, můžu také. Jenže pro mě to jaksi nejsou nejdůležitější mety, což prostě většinová společnost nemůže vytrávit, takže raději háže špínu. Jenže nic s tím nenaděláte. Nedonutíte mít děti ženy, které si to nepřejí, nevnutíte nikomu manželství, nevnutíte nikomu svoje hodnoty. Naštěstí! Můžete se leda tak užrat. Můžete si nadávat, pomlouvat, vyrábět tu svoje pseudoanalýzy, ale já si svůj život stejně budu žít, jak chci já.
      Až budete používat některé chemické přípravky, nebo materiály, kupovat svým dětem hračky, zamyslete se, že všechno okolo mohla vymýšlet taková zlá chemička jako jsem já a zalkněte se třeba zlostí.

      Vymazat
    25. a prečo by som sa mala "zalknúť zlosťou" alebo "ukúsať si nechty" z toho, že nejaká bezdetná doktorandka žije na divoko s rozvedeným partnerom? :))) to je predsa vaša vec, ak ste takto šťastná a spokojná, ako tvrdíte, tak je všetko v poriadku. len tu potom neútočte štýlom pologramotnej cigánky na niekoho, kto má iný názor - tým len dokazujete, že ste tá príslovečná trafená hus, ktorá zagágala a vyvolala záchvat smiechu nad tým, ako sa úporne snaží presviedčať o svojom šťastí - zrejme hlavne samú seba ;)) tiež chcem poznamenať, že vás tu pokiaľ vidím nikto nenúti mať deti, ani sa nesnaží vnútiť vám manželstvo - to už máte zrejme nejakú paranoju, že všade vidíte potenciálnych verbovačov. my sme tu len napísali naše názory, nič iné. prajem vám trochu viac tej duševnej rovnováhy a menej podozrievavých myšlienok;)))

      Vymazat
    26. Paní by měla popřát duševním rovnováhu vám, když vám tolik vadí, že se někdo zastal Petry, do níž se tu někdo naváží neustále. Ona může být klidně spokojená, ale že ji štvou tyhle blbé pindy a rozbory na téma děti, se nedivím. Potenciálních verbovačů je tu zjevně mraky.

      Vymazat
    27. Damy, nezlobte se ale dost, dalsi komentare uz zverejnovat nebudu, ze urazite me, jsem si zvykla a snesu,ale dale urazet ctenare mezi sebou uz tu nenecham. Koncim proto tuto debatu. Kdo chce diskutovat o detech, rodine, atd atd, necht se odebere na k tomu prislusna fora, jak zde bylo navrzeno Mimibazar nebo nejaky ten Konik ci co, sem to proste nepatri, tecka. Dekuji za pochopeni.

      Vymazat
  34. super video, moc mě bavilo :) máš nádherné plavky :) já osobně bych se bála nakupovat plavky na internetu, protože mám problém, že mi často nesedí...takže je pro mě vždycky lepší je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  35. Milá Péťo bohužel i mě odrazuje jak často upozorňuješ na chybičky, které neexistují viz. špatné osvětlení, nafouklé břicho. Myslím, že to nikoho nezajimá, prostě to video natoč až to světlo bude dokonalé a až nebudeš nafouklá apod. Hrozně to kazí dojem a mě to upřímně otráví a nemám ani chuť se na to dívat. Neber to jako rýpavou kritiku, mám tě moc ráda, jsi mi inspirací a často se rozhoduji co si z kosmetiky koupím, ale tohle je vážně něco co mi vadí a pokud čteš všechny komentáře, tak jistě víš, že to působí velice rušivě pro více čtenářů. Zkus s tím něco dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono bohuzel na te kamere to clovek nevidi a radeji upozornim na to, ze neni dokonale svetlo, nez abych pak zas cetla milion komentaru, ze to mam tmave nebo presvicene. Blogerka je taky jenom clovek a vy mi neodpustite sebemensi chybicku, delate pak z komara velblouda, tak se nemuzete divit, ze se radeji omluvim predem :), je to pouze ma reakce zakladajici se na zkusenosti s reakcemi vasimi ;).

      Vymazat
  36. Tak tímhle videem jsi jistě vzbudila plno závisti :D Máš fakt dokonalou postavu a plavky se mi líbily.

    OdpovědětVymazat
  37. Dvanáctery plavky jsou asi za hranou normálnosti, co na to manžel?
    Ahoj Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel má troje plavky, jedny červený koupený před nedávnem v Lídlu :-) Pak jedny asi roky starý ze SAM73 a jedny z H&M, ale ty asi vyhodim, protože nejsou vůbec pohodlný.
      Na Petě se mi nejvíc líbily takové bílé trojúhelníčkové látkové, tuším z Lindexu, ale ty už jsou asi nenositelné. Z těch současných se mi nejvíc líbí ty, co ukazuje v čase 8:00 a 12:40 :-) Obecně se mi na ženách líbí monokiny, ale jsou nepraktické na opalování :-)

      Vymazat
    2. Jenom troje? to už bude na speciál:(

      Vymazat
  38. Ahoj Peti , Pétini příznivci i autoři nepříjemných komentářů.
    Za sebe chci napsat, že se mi Pétin blog moc líbí a chodím sem relaxovat moc ráda. I když nemám vždy stejný vkus, co se týče oblékání mám trochu jiný styl, líčím se spíš nenápadně (taky to moc neumím), jako inspirace je blog super a dostala jsem odvahu začít trošku s něčím jiným a malinko se posunout. Nosím třeba víc sukně, koupila jsem si pár rtěnek a tak…No ale to není to, co bych chtěla psát teď.

    Vím, že se opakuju, a podobné reakce na negativní anonymy nebo podepsané komentáře tady už byly, ale cítím potřebu veřejně sdělit následující:

    Blog nemá za poselství někoho vychovávat, před někým se obhajovat, cokoli vysvětlovat. Pétin blog je beauty a fashion médium, takže Péťa točí, fotí a píše o módě….. A nic jiného. Pokud někdo chce veřejně řešit své soukromé záležitosti - ať už na FB nebo jinde, ať to udělá. Nevím, proč by Péťa měla s kýmkoli koho nezná, řešit, proč má názory a postoje jaké má, proč to a to má tak a tak. Ať už je to váha, postava nebo miminko.

    Mám pocit, že – nevím, jestli je to národní specifikum, ale řekla bych, že skoro jo, se plno lidí rádo hrabě v bulváru a soukromí někoho koho neznají. Lidi jsou zlí, pavlačoví, místo toho, aby se starali o to, jaké mají vztahy se svými blízkými, jaký mají postoj sami k sobě, ke světu, k životu, aby kolem sebe šířili pozitivní atmosféru.

    Krátká reakce ke dvěma komentářům, které mě dnes přišly líto.
    Rada, aby Péťa otěhotněla, protože se jí to nemusí po třicítce povést a že by měla mít dceru…prokrista, proč dceru? Proč by jako nemohla mít syna? Nebo dítě po čtyřicítce, nebo žádné děti? Proč by měla jet podle nějakého síťového grafu a plánovat si nejlépe i pohlaví miminka? Pokud dotyčná lituje, že řešila kariéru a ne miminko, asi měla v té době pocit, že to tak mělo být, no ale tak jo, taky v pořádku. Proč nebrat s vděčností co nám osud nachystal a být rád, za každé rozhodnutí, které jsme udělali a stát si za ním??
    Ke komentáři , že není možné, aby žena neměla mateřské pudy, že to přijde až s dětmi? Že je sobecké nemít děti? Setkala jsem se s paní, které bylo skoro osmdesát, děti neměla, protože nechtěla, měla úžasného manžela, strávila s ním více než padesát let a byli spokojení. Takhle to chtěli. Mít skvělého partnera je nádhera a oni to jinak nechtěli. Proč by po nás mělo něco zbýt? Záleží, jaký život žijeme a jaké vztahy máme ke svému okolí, ne, kolik máme dětí. Jsme pro děti stejně jen bránou do života, ony nejsou projekcí našich snů a ambicí, neměli bychom se skrze ně realizovat.

    To co chci napsat závěrem:
    Obdivuju Péťu, že jde s kůží na trh, přesto, že ji podobné komentáře určitě mrzí. Ona nepíše blog, kvůli tomu, aby dávala prostor bulváru. Ona píše blog, který si může najít ten, koho zajímá. Chápu, že může mít negativní komentáře, konstruktivní kritika nebo jiný úhel pohledu je na místě. To je ale něco jiného. Pokud ale negativní a nepříjemné komentáře čtete x-krát denně, není divu, že budete pak už třeba reagovat podrážděně. Uvědomte si všichni, jak je nepříjemné, pokud se setkáte jednou za den s protivným zákazníkem, klientem, pacientem…dosaďte si každý dle své profese. Máte zkažený celý den. Pro jedno negativní vytěsníte sto pozitivních.
    Pétin blog by měl být pozitivní, ona to píše pro lidi, které to zajímá, ne proto, aby tady řešila svoje soukromí, nebo věci které nechce.
    Každý si to řešte po svém. Buď sem choďte, jen si čtěte, nebo napište konstruktivní kritiku, nebo poznámku, připomínku. Kupte si novou rtěnku jako já a přemýšlejte o tom, jestli rozšíříte sbírku svých sukní) Nebo jeďte svůj život podle síťového grafu, plánujte pohlaví dětí, dceři zakažte internet. Máme už dvacet pět let svobodu, proboha!! Prostě si to řešte každý po svém, ale prosím neřešte druhé, nedávejte nevyžádané rady ani osobní otázky tam, kam to nepatří, a hlavně buďte pozitivní…!!

    Děkuji, Hanďa.





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hanďo,

      hrozně moc ti děkuji za tvůj čas, který jsi mi věnovala tímto komentářem a který naprosto vystihuje i to, co si myslím já. Bohužel jsem zjistila, že to nemá cenu, lidé si prostě libují v tom babrat se v soukromí druhých - viz oblíbenost bulváru, místo toho, aby řešili své problémy a pracovali na sobě. Ale máš pravdu, opravdu to otráví číst stokrát dokola takové řeči, bohužel to je ale přesně to, co ti dotyční chtějí a nejlépe abych blog zrušila, jak mi často radí .). Musím se tomu už jen smát, i když ve skutečnosti je to dost smutný obrázek naší společnosti. Zvláště na blogu, který se věnuje tak "nedůležitému" tématu jako kosmetika, moda a pod., by to člověk nečekal, ale co se dá dělat, lidé jsou různí :). Já každopádně moc děkuji za velmi výstižný komentář a jsem si naprosto jistá, jak vidím i z dalších ohlasů na mailu a ve zprávách i zde, že inteligentní lidé toto chápou a cítí stejně a díky bohu, že nás je tady většina :).

      Vymazat
  39. Neruš anonymy! Ja nevim jak jinak se tu da komentovat :D vzdycky te chci moc pochválit, jak je video super!

    OdpovědětVymazat
  40. (zkusím účet google, abych nebyla anonym.. jsem ta s tím papírovým "sušákem na štětce") :D
    Ahoj Peti :) Pěkné video, všechny plavky se mi sice nelíbí ale je to o vkusu! Obdivuji tě za to, že se nestydíš za tvůj vkus a je to dobře. Mě se hrozně líbí jak američanky (a nejen ony) nosí co chtějí, 100x extravagantnější, než tady u nás, a nikdo je za to nepranýřuje. Češi jsou hrozně "konzervativní". Člověk si vezme na sebe něco netradičního, nového nebo zkrátka to co se mu líbí a okamžitě ho všichni začnou bombardovat jak je to hrozný a blablabla... Nevím, všichni pak chodíme stejní a nudní protože se kdokoliv bojí vybočit z řady aby tyto narážky a nadávky nemusel poslouchat. Proto když čtu některé komentáře zde, jen se chytám za hlavu. Já se ráda nadchnu pro něco nového, a ráda si kupuji něco, co nemá jen tak někdo :D :) Za mě máš palec hore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AhojJanie, hned vím o koho jde, ten sušák je totiž skvělá věc, doufám, že se inspirovalo více lidí a budou štětce sušit dobře :). Jinak nemohu víc souhlasit, přesně stejný pocit mám i já!

      Vymazat
  41. Milá Hanďo!
    Uvědomte si a znovu si pročtěte, jak tu na veřejném blogu sama blogerka reaguje(i ostatní, asi její manžel) na otázku mateřství. Celý ten komentář, který vše rozputal, je jinak pozitivní, blogerku chválí a obdivuje, ale zeptal se na TABU a zřejmě bolavé téma. Proč by se někdo nemohl ptát na soukromí, třeba je tu poprvé, nezná okolnosti, když ze soukromí točí. Pokud mu blogerka odpoví útočně, otravně a podezírá z rýpání, pak to bude především její problém s komunikací a náladovostí. Odpovědět na líbezné a patolízavé otázky umí každý. Pokud jí chybí glanc, nadhled, sebeironie(což jindy umí, např. nafouknuté břicho), něměla by "veřejně" vůbec blogovat...Když bude přívětivá a laskavá i k osobním otázkám, vrátí se jí přívětivost zpět, hlavně se umět povznést, je to jenom sranda, koníček, blog, který jí neživí a nemusí ho dělat. Bylo tu řečeno mockrát, že si k negat. reakcím sama nahrává svými neuvážlivými výroky, někdy velice pubertálními. To je celé, hlavu vzhůru, radujte se, anonymy byly, jsou i budou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se Hanďi zastat. Její komentář vystihuje přesně moje pocity.
      Mě by spíš zajímalo, proč by se blogerky, která bloguje o kosmetice a módě někdo ptal na soukromí?? Co je komu do toho? Pokud to snad blogerka chce zveřejnit, tak to udělá sama! Pokud ne, tak se na ní nemůžete zlobit, že na vtíravé otázky odmítá odpovídat. Petra dělá jedině dobře, protože kdyby jednou odpověděla (jakkoliv), mám tušení, že by tím spustila pouze lavinu dalších dotěrných otázek. Přívětivost by se jí tím rozhodně nevrátila.
      Petra se povznést umí dost dobře, jinak už by se na blog vykašlala. Mě by to asi už udolalo, číst stále dokola takové věci. Hlavně by mě nebavilo, jak mnozí dělají z komára velblouda a chytají jí za každé slovo, viz nafouknuté břicho.
      Buď to myslela ve srandě nebo doopravdy, na tom nezáleží. Ono asi není úplně jednoduché předvádět se na videu v plavkách. Tak si holt dopřála takovou poznámku, no bože.
      Mohla plavky ukázat jen v ruce, ale Petra dělá blog pro nás a je mnohem lepší vidět jak plavky vypadají na postavě.
      Jana

      Vymazat
    2. I já souhlasím s Hanďou. Petra nemá povinnost odpovídat na dotazy a už vůbec ne na soukromé. Kdyby to udělala, spousta lidí se v tom bude rýpat ještě víc. Připadá mi, že někdo snad nemá jinou životní náplň, než rozebírat co Petra řekla a jak to myslela a ještě to zveličovat. Je vidět, že hodně lidem leží v žaludku, protože je krásná a úspěšná a to se u nás neodpouští. Stačí se podívat, jak se do ní naváží ostatní blogerky jen proto, že si dovolila udělat vlastní štětce. Závist je hnusná vlastnost. Zuzana

      Vymazat
    3. Já si nemyslím, že by bylo normální ptát se na děti. To za chvíli přijdou otázky na četnost pohlavního styku apod.? Vám to opravdu přijde normální? Já sama děti nesnáším. Když to někomu po pravdě řeknu, je zle. Tak jak chcete pak zachovat glanc. Nebo nemít ráda děti není dost glancovní? Možná ne. Dobře. Tak mám lhát? Na co Vám potom takové odpovědi jsou? Proč se na to pak ptát? Já vám řeknu proč! Ti co se na to ptají jsou trollové, nebo šťouralové bažící po senzaci. Nebo totální píče, co by si měly naliskat za blbost. Vám nestačí, co vám Petra dává? Chcete ji domů jako panenku, ovládat ji, diktovat jak má žít a pokud to nedělá, tak ji trestat? Jste magoři!

      Vymazat
    4. Odpověď na anonym 14.5. 13.06:
      Děkuji za reakci Zuzany a Jany, děkuji Péťe za její komentář.
      Odpovím ve stejném duchu, ještě jednou, trochu jinak a přesně na otázku anonyma ze 14.5. 13. 06:
      Otázka: Proč by se někdo nezeptal na Petřino soukromí?
      Odpověď: „A proč ano?“
      To, že bloggerka natáčí v ložnici a my blog sledujeme u kafe, ještě neznamená, že jsme u ní v ložnici. Není to naše kamarádka, příbuzná, kolegyně. A i s nimi se bavíme o soukromí jen tak jak je oběma stranám příjemné. Co Péťa pustí ze svého soukromí JEN A JEN JEJÍ VĚC A TU HRANICI NASTAVUJE ONA SAMA. Pokud tu je tu někdo poprvé, není to omluva. Je to otázka kultury a slušnosti, tečka.
      Pokud by Péťa chtěla, natočí TAG a svoje důvody podrobně rozebere, (např. : děti mít nemůžu, protože jsem předělaný kluk a můj muž je předělaná holka, uvažujeme o adopci v USA….možná to není špatný tip Peti), a k tomu: napište mi prosím komentáře jak to máte vy….
      Zatím takový TAG nenatočila, tj. nikomu do toho nic není. Pokud je tu někdo poprvé, může se alespoň podepsat, a nejjednodušší bude, pokud Péťa odpoví „No comment“.
      To je vše.
      H.

      Vymazat
    5. Hanďo není zač! Jsem ráda, že se najdou ještě slušní lidé.
      Akorát chápu, že někdo bere Petru jako kamarádku - já ji tak taky malinko vnímám, ač to možná zní úchylně (samozřejmě chápu, že je to "kamarádství" jen umělé, online a z jedné strany). Ale i přesto by mě nenapadlo pokládat jí důvěrné otázky. Jak píšete - je tu určitá hranice!
      Mám jen obavu, že tohle ty zvědavky stejně nepochopí a pod příštím videem nebo článkem takovou otázku najdeme znova...:(
      Jana

      Vymazat
    6. Já myslím, že dala svoji arogancí jasně najevo, o čem chce mluvit. O spodním prádle, plavkách, umělých řasách, lakách a nákupech,antikoncepci..Je to nad slunce jasné:)!

      Vymazat
    7. anonyme 19:22: ano, o tom je totiž tenhle blog, možná jsi nepochopila, že beauty blog je o šminkách, oblečení a lacích, jestli se chceš bavit o mateřství doporučuji mimibazar, tam se ti asi bude, dle projevu, líbit :)

      Vymazat
    8. Anonymní odpůrkyně dětí 18:31.
      Nikdo se nebude ptát 20 ti leté pipky, zda chce děti. U 35-ti letého manželsk. páru je to zarážející, ale natáčí o antikoncepci, tak snad je jasno. Nechce, v pořádku, řekne to narovinu. Obdiv jiným holkám - blogerkám, které to vše umějí skloubit dohromady!

      Vymazat
    9. víte co, já mám skvělý nápad, co kdybyste si šly stěžovat na stránky o lepení modelů letadélek, že se tam neřeší chytání ryb, to má úplně stejnou logiku ;) a přestaly spamovat tady.....

      Vymazat
    10. Anonymní19. května 2014 19:29
      Zarážející je to jen pro vás a podobné. Ty holky, co to "kloubí" já neobdivuju. Prostě dělají, co chtějí. Petra dělá taky co chce. Proč by se vám měla svěřovat. Tímto tady debaty končím, Petra má pravdu, tohle je debata, co se sem nehodí. Je mi z toho akorát blivo a smutno, jaké umí být ženy harpyje hnusné. Osobně nechci děti z mnoha důvodů, ale jeden z těch hlavních je, že je nechci mít tady v téhle společnosti, kde každý nevidí pro třísku v oku souseda kládu v oku vlastním. Přeju Petře hodně sil žít jak ona chce.

      Vymazat
  42. Plavky super :) Bohužel s tím nafouklým břichem jsi vážně jen nahrála anonymům na smeč. Zbytečně upozorňuješ na něco, čeho by si nikdo nevšimnul - a omlouváš to tím, že by ti přišlo x komentářů na tohle téma. Vždyt' si to video můžeš přehrát než ho zveřejníš? A sama uvidíš, jestli máš břicho nafouknutý nebo ne ;) Mně to přišlo celkem mimo a je to jediná věc, která mi trochu pokazila dojem z videa.

    OdpovědětVymazat
  43. Peti, již dlouhou dobu sleduji Tvá videa, ale toto mě zatím potěšilo nejvíce. Již dlouhou dobu zvažuji objednávku plavek od VS, ale objednávky ze zahraničí jsem se bála. Už jsem poslala dotaz na click2ship a snad se díky Tobě konečně dočkám vysněných plavek!!:) Emma

    OdpovědětVymazat
  44. No, třeba mně se Péti postava nelíbí - hlavně ta obrovská mezera mezi stehnama. Vypadá to divně, zejména, pokud si vezme kratší sukni nebo upnuté kalhoty.
    Takže já postavu chválit nebudu.
    Ale plavečky hezké, nejvíc ty poslední

    OdpovědětVymazat
  45. Petruško, článek je super. Líbí se mi tvoje sbírka. Já mám jen dvoje pořádné plavky, ale tento rok plánuji sbírku doplnit o nějaké barevné kousky, ať pořád nenosím jedno a to samé, takže koukám hodně po votočvohoz :).

    OdpovědětVymazat
  46. Mezeru mezi stehny si asi těžko vycpe, ale může tomu efektně pomoci vhodným oblečením, to jí bohužel nejde, ani se nesnaží. Anebo to neumí, nevidí. Každopádně, Ať tam má klíďo macochu, když bude chtít:)¨

    OdpovědětVymazat
  47. Já sice nejsem úplně nejštíhlejší - BMI 22,4 (tj. v normě), ale jsem ráda,že mám stehna i kolena u sebe ;-)
    Mezera mezi stehnama se mi taky nelíbí, takže taky nejsem z těch, co by chválili Petry postavu.
    Ale celkově jako člověk se mi Petra líbí. Ta pozitivní energie, kterou nám dává. Čas, který nám věnuje...
    čert vem postavu. Taková nebo maková, je príma.

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Peti, protože se tu třičtvrtě diskuze stočilo úplně někam jinam, dovolím si přispět svou troškou do mlýna a vrátit se tím zpět k tématu. :-) Moje nové plavky jsou tyto: http://www.astratex.cz/plavky-saskie/plavky. Jsou z moc příjemného materiálu a i když jsem se bála právě toho švu na zadku, je to fakt super.

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. Dekuji vam vsem za ohlasy a kometare, zvlaste pak za ty, ktere se drzely tematu a jsou prospesne dalsim prave pri vyberu plavek :).

    OdpovědětVymazat
  51. Doporučuji všem holkám s objemnějšími prsy, plavky F&F, mají,opravdu svělý výběr, veliké košíčky, dvojdílné je možné nakombinovat. Cena víc, než dostupná, prostě láce a kvalita. Skvěle drží velká prsa. O Vietnamců z Ebay mi vydrží pár koupání....

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, plavky jsou moc hezke .. :-) mam na Tebe dotaz, ohledne nakupu na Ebay .. chtely bychom si s kamaradkama koupit plavky a obleceni na leto ale nevime jak je to s placenim (kolik stoji postovny, za jak dlouho prijde atd, atd.. ) tak prosim jestli bys byla tak hodna Ty nebo nejake ochotne ctenarky a poradily nam .. moc se na strankach ebay neorientujeme .. Dekuju Petra .. a vubec nic si nedelej z tech komentaru, polovina z nich jsou zavistive mrchy, ktere by pro takovou postavu udelaly cokoliv .. ;-) velmi rada Te ctu a budu moc vdecna za kazdou radu ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petro, poštovné má každý prodejce jiné. Stačí si při vybírání vyfiltrovat oblečení, u kterého se poštovné neplatí vůbec a je to vyřešené. Pokud máš na mysli oblečení z Číny, doba dodání je průměrně cca 14 dní, někdy víc, ale nad měsíc je to spíš výjimka. Platí se kartou přes PayPal.

      Vymazat
  53. Plavky z eBay bych tolik nezatracovala. Sama mám dvoje a kdo je zvyklý na plavky z HM, Lindexu apod., bude mile překvapen. Kvalita se vůbec nedá srovnat, ty obyčejný čínský šunty z eBay vydrží nesrovnatelně víc.
    S VS je porovnávat nemůžu, protože jsem je nikdy neměla a je jasné, že VS jsou uplně jiná kategorie. Ale už když mi ty z eBay přišly, tak jsem se divila, jak jsou krásně zpracovaný, pěkně ušitý a ze super materiálu. Každodenní koupání v moři i chlóru vydržely bez problémů, zatímco plavky HM změnily barvu a vytáhly se. Takže za mě rozhodně nej plavky, co jsem měla a navíc mně vyhovují i střihy jako jedny z mála.

    OdpovědětVymazat
  54. na to, že jsou ty první Victoria's secret se mi jako jediné z těch všech nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  55. Peťka, po prečítaní par hlupákov, zhodnotim len tvoj blog,, som tu koli nemu, pretože tvoje názory na modu, kozmetiku mi neraz pomohli, čo sa týka výberu make up, leskov, kremov..atd atd.... takže, mas moj obdiv, vobec všetky blogerky maju moj obdiv, kedže v tejto dobe sa nezavdačíme nikomu!:( No ja ako vždy čakám na članok recenziu, video.....pretože si pre mna TOP žena aj svojím humorom., nazormi.........želám ti velmi vela uspechov,vo všetkých sférach života!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!